גלגול הנשמה

כל פעם מחדש מפתיע אותי לראות איך חיים שלמים במקום אחר משפיעים עלינו היום, ואיך הזכרות בהם מניעה את המימיקות העדינות של הרגש, והכול נעשה מוחשי, מוכר וצלול….. כל נושא גלגול הנשמה שלנו הינו מרכזי, בהבנת המקום, והמיקום של הפרט בעולם הזה, ובמאמר זה, אני מבקשת לגעת במספר הבנות שלי בנושא ולחלוק אותן עמכם.

מה זה גלגול?

גלגול הוא פרק התממשות חיים ארצית וגשמית על רצף מסעה של הנשמה במרחב. גלגול הוא הצטרפות אנרגיית הנשמה לתוך חומר, וסך כל חוויותיה, תיקונה ושיעורה בתוך מגבלת הגוף בו היא נתונה.

גלגול הוא יצירת העבר והעתיד שלנו, המתקיימים בנו כל הזמן. כל גלגול שלנו הוא תוצאה ותולדה של גלגולי העבר ובוודאי שהוא מקור ושורש הבאות אחריו.

בגלגול פיזי אנו חשים, מרגישים וחווים, מה שלא ניתן לאנרגיה שאינה נתונה בגוף פיזי. הרגש, הוא הסיבה לכניסתנו לגוף פיזי שכן הוא מאפשר חוויה שהיא החיים, השיעור, הצמיחה ו"איסוף הנתונים" שלשמו הגענו הנה.

מה "תפקידם" של הגלגולים ?

הוצאה לפועל והעלאת תדר קבועה של הפרט, (שמשפיעה על) כלל האנושות והיקום כולו.

גלגולי חיים הם חלק מתנועה מתבקשת והכרחית אשר מניעה את גלגלי השיניים של היקום בו אנו חיים על-פי תכנית על.

גלגולי החיים שלנו הם המרכיבים העיקריים של תכנית העל הזו, וה"מביאים והמוציאים" המרכזיים שלה. כלומר הם ניזונים ממנה ומזינים אותה.

איך זה בעצם קורה?

לגלגול של כל אחד מאיתנו יש חלק אנרגטי בתכנית העל של היקום (יש שיקראו לזה אלהים, גורל, קארמה…), והתפתחותה תלוי בחיים פיזיים המונעים באמצעות רגשות.

חלקנו בתכנית זו = סך כל הגלגולים שלנו כאן ולפיכך, אפשר לומר כי סך כל התכנית הכללית = כל הגלגולים כולם!!!

התנועה ביקום היא כזו, שאנו משפיעים ומושפעים מ"חברינו" לתכנית העל. זאת אומרת, שכל אחד מאיתנו עושה דרך שהיא חוויה, ומזין את אנרגיית העל שלו. זו, מזינה את תכנית העל הכללית, שמעבירה את האינפורמציה מיידית לכל השאר, ויוצרת בעצם את תמונת התנועה הקבועה של היקום.

כך נוצרות מגמות ושינויים אישיים וגלובאליים, אלו הם דרכי התמורה והתגמול שלנו. סמויים מן העין כשעלינו לעבור את הדרך, ונגלים לתבונה בונה כשהגיעה העת להתקדם הלאה.

זאת ועוד….
לא בכל גלגול אנו מממשים את כל גלגולי העבר שלנו. הנשמה שלנו היא חלק מתכנית-על שבכל פרק חיים מממשת ומתנסה בחלק נבחר מתכנית זו, איתו בחרנו לעבוד.

האנרגיה המרכיבה את הנשמה יודעת לחזור שוב ושוב על אותו דבר . יתרה מזו, זה הצורך והמניע שלה. ולכן, או שיש חזרה על הדפוס שהולכת ו"מעבה" אותו או שיש תיקון ואז, הדפוס משנה את מסלולו וכך גם האנרגיה המובילה של הנשמה וגלגולינו.

ההשפעה של גלגולים על חיינו הינה משמעותית ביותר. הגלגול יוצר את התוכן לתוך הכלי הפיזי של החיים העכשוויים שלנו. כלומר, חיינו, גופנו, ביתנו הם תוצאה של גלגול/ים כשהתפאורה שונה, הסיפור אולי אחר אבל המהות זהה.

על מנת לתקן עלינו להבין לעומק את מניעינו ולהסכים להפעיל ולקבל אנרגיה "סותרת" למה שאנו רגילים לו שתביא לשינוי. כזה שמפעיל כוח התנגדות, וגיוס מאמץ גדול מצידנו, כיוון שאנו הולכים "נגד הרוח" המוכרת לנו.

גלגולינו הם מימד הזמן שבתוכנו, שאינו טורי כפי שרבים נוהגים לחשוב, אלא, קיום מקבילי של מרחב ואנרגיה המתרחשים בו זמנית. חוויות גלגולים המשפיעות עלינו, חיות בתוכנו במספר "מסלולי זמן" בעת ובעונה אחת.

רבים סבורים כי גלגולי חיים הם פעולה של "שכר ועונש". לדעתי, גלגולים מביאים אלינו עוד מאותה אנרגיה שאותה אנו מכירים, ומאפשרים לנו להבין אותה, ולהעלות את תפקודה לרמת תוכן גבוהה, חיובית וחופשייה יותר. ראיית ה"שכר ועונש" מעט מצומצמת ומפוחדת..

לסיום, יש לומר כי נושא גלגול הנשמות מוזכר ברוב התרבויות והדתות המובילות בעולם. בעיניי תרבות המזרח מיטיבה לטפל בנושא, כיוון שהיא רואה את אנרגיית גלגול הנשמה כדרך של חיים, שמידי פעם לובשים מעטפת פיזית, אבל הכול הוא רצף אחד שלם.

הפוסט הזה פורסם בתאריך מאמרים. קישור קבוע.

3 Responses to גלגול הנשמה

  1. פינגבאק: Jay

  2. פינגבאק: max

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *